Chcem tovar vrátiť alebo vymeniť

1. Chcem tovar vrátiť

Stane sa, že po nákupe nie ste z rôznych príčin spokojná(ý) a chceli by ste tovar vrátiť. Žiadne obavy. Doba na bezdôvodné vrátenie tovaru stanovená zákonom je 14 dní. 

Tovar Vám nevyhovuje a radi by ste ho vrátili:

  • Vytlačte a vyplňte jednoduchý „reklamačný formulár“ (umiestnený na konci tejto stránky) a odošlite nám ho spolu s tovarom.
  • Alebo vyplňte "on-line reklamačný formulár", odošlite nám ho a následne pošlite tovar na našu adresu.
Neposielajte nám prosím tovar späť dobierkou, ale klasicky doporučene poštou, resp. kuriérom. Tovar musíme najskôr skontrolovať. Ďakujeme.

Tovar prosím posielajte na našu KOREŠPONDENČNÚ ADRESU: DeLuxe Product s.r.o., Štúrova 283, 059 21 Svit.
Po obdržaní zásielky Vás budeme ihneď kontaktovať. Vrátenú sumu budeme posielať na Váš bankový účet (najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru), poprípade poštovým poukazom na Vašu adresu. Vrátime Vám všetky náklady spojené s nákupom (aj poštovné!). Jediný Váš náklad je poštovné, ktoré uhradíte pri posielaní balíka k nám.

DÔLEŽITÉ!: Vrátený tovar nesmie byť použitý, poškodený ani inak znehodnotený (nesmie byť odstránená spojovacia gumička). V takomto prípade nebude možné tovar bezdôvodne vrátiť alebo sa bude účtovať poplatok 30% z ceny tovaru.

Poznámka: Toto je postup pri bezdôvodnom vrátení tovaru, ktorý je nepoškodený a nenosený. Ak si chcete uplatniť zákonom stanovenú reklamáciu v záručnej dobe 24 mesiacov, prosím udajte aj dôvody.

 Chcem tovar vrátiť - Súhrn v 4 krokoch

  1. Doba na bezdôvodné vrátenie tovaru je 14 dní
  2. Tovar nesmie byť užívaný, poškodený, alebo inak znehodnotený.
  3. Tovar pošlite k nám na adresu s vytlačeným a vyplneným  „reklamačným formulárom“, alebo odošlite "on-line reklamačný formulár" a následne pošlite tovar na našu adresu. Jediný Váš náklad je poštovné, ktoré uhradíte pri posielaní balíka k nám.
  4. Po obdŕžaní a kontrole zásielky Vám vrátime všetky náklady spojené s nákupom. Cena tovaru + náklad na poštovné.

 

Pri klasickej reklamácií viac info na Záruka na tovar

----------------------------------------------------------

 

2. Chcem tovar vymeniť

V žiadnom prípade nie je našou snahou komplikovať proces výmeny tovaru. Skôr naopak. Obdobie na výmenu tovaru stanovené zákonom je 14 dní.

  • Po vytlačení vyplňte jednoduchý „reklamačný formulár“ (umiestnený na konci tejto stránky) a odošlite nám ho spolu s tovarom
  • Alebo vyplňte "on-line reklamačný formulár", odošlite nám ho a následne pošlite tovar na našu adresu.
Neposielajte nám prosím tovar späť dobierkou. Ale klasicky doporučene poštou, resp. kuriérom. Tovar musíme najskôr skontrolovať. Ďakujeme.

    Tovar prosím posielajte na našu KOREŠPONDENČNÚ ADRESU: DeLuxe Product s.r.o., Štúrova 283, 059 21 Svit.

    Pri výmene tovaru Vás poprosíme pridať do prílohy emailu pár vašich aktuálnych fotografií vláskov, rozpustených, fotených na dennom svetle alebo poslať v balíčku s vráteným tovarom odstrihnutý pramienok vašich vláskov. Na základe toho vyberieme správny odtieň a predídeme tak ďalšej výmene. Vaša výmena bude na 100% vybavená.

    vymena tovaru

    Po obdržaní zásielky Vás budeme ihneď kontaktovať. Vašou úlohou bude vybrať si ten správny produkt, ktorý Vám zašleme ZDARMA (bez poštovných poplatkov) na dodaciu adresu. Podľa konečnej hodnoty nového produktu Vám bude vypočítaný doplatok, resp. vrátený rozdiel.

    DÔLEŽITÉ!: Takto menený tovar nesmie byť použitý, poškodený ani inak znehodnotený (nesmie byť odstránená spojovacia gumička, ktorá drží vlasy v celku). V takomto prípade nebude možné tovar bezdôvodne vymeniť alebo sa bude účtovať poplatok 30% z ceny tovaru.

      Chcem tovar vymeniť - Súhrn v 4 krokoch

      1. Doba na bezdôvodnú výmenu tovaru je 14 dní
      2. Tovar nesmie byť užívaný, poškodený, alebo inak znehodnotený.
      3. Tovar pošlite k nám na adresu s vytlačeným a vyplneným  „reklamačným formulárom“, alebo odošlite "on-line reklamačný formulár" a následne pošlite tovar na našu adresu. Jediný Váš náklad je poštovné, ktoré uhradíte pri posielaní balíka k nám.
      4. Po obdŕžaní a kontrole zásielky máte právo si vybrať ďalší produkt z našej ponuky. Rozdiel v cene bude riešený Vaším doplatkom, resp. vrátením sumy na Váš účet. Náklad na dopravu k Vám domov hradíme my!
          randomness